کسب درامد با ارز دیجیتال بیت کوین :: کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

معرفی کسب و کارهای اینترنتی همراه با مجموعه ای از برنامه ها ،مطالب و بازی های اندرویدی کم حجم ، مفید و جذاب

معرفی کسب و کارهای اینترنتی همراه با مجموعه ای از برنامه ها ،مطالب و بازی های اندرویدی کم حجم ، مفید و جذاب

کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

اهداف :
- معرفی برنامه ها و نرم افزارهای اندرویدی
- معرفی بازی های اندرویدی

- معرفی گوشه ای از کسب و کارهای اینترنتی مطمئن ایران و ...

تبلیغات ( کسب درآمد با میترا رنک )
آخرین نظرات
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مجله اینترنتی میترا رنک : ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کسب درامد با ارز دیجیتال بیت کوین

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۳۵ ب.ظ
کسب درامد با ارز دیجیتال بیت کوین


در این پست به معرفی ارز دیجیتال بیت کوین می پردازیم.

در سال 2015 هر یک بیت کوین معادل 0.01 دلار بود در حالیکه اکنون تقریبا معادل 8000 دلار میباشد(یعنی رشد 800000 برابری).شما میتوانید فقط با ثبت نام رایگان در سایت های معروف زیر؛به صورت رایگان سکه بیت کوین کسب نمایید.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک شبکه و ارز پرداخت جدید است. تراکنش های این شبکه به صورت همتا به همتا و بدون نیاز به واسطه ها انجام می شوند. این بدان معناست که ما برای انجام تراکنش ها نیاز به نهاد های متمرکز مانند بانک یا موسسات دیگر نداریم.

تفاوت اصلی بیت کوین با ارزهای سنتی غیرمتمرکز بودن آن است. بیت کوین روی یک پایگاه داده غیرمتمرکز به اسم بلاک چین فعالیت می کند.

.در ایران بیت کوین به صورت رسمی قانونی یا غیرقانونی اعلام نشده است اما بانک مرکزی اخیرا درباره آن برخی از شرایط را اعلام کرده است. زمانی که در حال نگارش این مقاله هستیم، در صرافی های آنلاین ایرانی، خرید و فروش بیت کوین به صورت آزادانه انجام می گیرد.