با ارسال مطلب و پست گذاشتن در سایت درآمد کسب کنید! :: کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

معرفی کسب و کارهای اینترنتی همراه با مجموعه ای از برنامه ها ،مطالب و بازی های اندرویدی کم حجم ، مفید و جذاب

معرفی کسب و کارهای اینترنتی همراه با مجموعه ای از برنامه ها ،مطالب و بازی های اندرویدی کم حجم ، مفید و جذاب

کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

اهداف :
- معرفی برنامه ها و نرم افزارهای اندرویدی
- معرفی بازی های اندرویدی

- معرفی گوشه ای از کسب و کارهای اینترنتی مطمئن ایران و ...

تبلیغات ( کسب درآمد با میترا رنک )
آخرین نظرات
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مجله اینترنتی میترا رنک : ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


کسب درآمد با ارسال پست یا مطلب

یک روش ساده برای کسب درآمد در منزل و از طریق اینترنت، کسب درآمد از طریق ارسال پست یا مطلب برای سایت هاست.سایتی که به شما معرفی می شود با نام میترا مگزین می باشد که شما با ارسال پست در این سایت و هر بازدید از مطلب شما ، پول دریافت خواهید کرد.

شما با ارسال مطلب در این سایت پول دریافت می کنید و در عوض باعث افزایش بازدید سایت می شوید! این یک روش نوین و زیرکانه و سود برای هر دو نفر است.


MITRA MAGAZINE.EBAYS.IR.2png


شما در حالت عادی میتوانید ماهانه ۵۰ پست مفید بگذارید . به ازای هر بازدید از هر پست یا مطلب شما به شما مبلغی بین ۱٫۵ تا ۳ تومان این سیستم می دهد .

شما می توانید برای بیشتر شدن بازدید پست تان لینکش را داخل شبکه های اجتماعی مانند وایبر ، وانس آپ ، لاین ، تلگرام ، فیس بوک ، توئیتر و… بگذارید .

شما با  زیر مجموعه گیری میتوانید  دوستان خود را معرفی کنید . هر هفته معادل ۰/۵ درصد میانگین موجودی جاری زیرمجموعه شما ، به حساب جاری شما واریز خواهد شد.حداقل برداشتی در این سایت ۲۰/۰۰۰ هزار تومان است.

ثبت نام در سایت


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۷
مینی کار

نظرات (۱)

درود

با سپاس از مطالب و وبلاگ مفیدتون

خوشحال میشم اگر لطف کنید به منم سر بزنید

در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.

پیروز و سربلند باشید

http://zonashop.ir/