با آینت پولدار شو ... :: کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

معرفی کسب و کارهای اینترنتی همراه با مجموعه ای از برنامه ها ،مطالب و بازی های اندرویدی کم حجم ، مفید و جذاب

معرفی کسب و کارهای اینترنتی همراه با مجموعه ای از برنامه ها ،مطالب و بازی های اندرویدی کم حجم ، مفید و جذاب

کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

اهداف :
- معرفی برنامه ها و نرم افزارهای اندرویدی
- معرفی بازی های اندرویدی

- معرفی گوشه ای از کسب و کارهای اینترنتی مطمئن ایران و ...

تبلیغات ( کسب درآمد با میترا رنک )
آخرین نظرات
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مجله اینترنتی میترا رنک : ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با آینت پولدار شو ...

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۳۱ ب.ظ
با Inet پولدار شو

 

هدف آینت فارغ از گذراندن اوقات فراغت و دیدن ویدیوهای مختلف، درآمدزایی برای کاربران و مخاطبان آن می باشد. در آینت شما می توانید ویدیوهایی را که دوست دارید، با دیگران به اشتراک گذاشته و در محیط امن وسالم شروع به فعالیت کنید.

 

حالا برای کسب درآمد کافی است ویدیوی آپلود شده شما بازدید بالایی داشته باشد، بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای بر روی تمام ویدیوهای شما تبلیغات گذاشته خواهد شد. هر بار که ویدیوی شما بازدید داشته باشد و این ویدیوی تبلیغی نیز در ابتدای ویدیوی شما دیده شود، مبلغ ۲۰ تومانبه حساب شما منظور می گردد و در پنل کاربری شما نیز ثبت خواهد شد. برای شروع و پولدار شدن با آی نت کافی است وارد سایت www.inet.irو حساب کاربری شخصی خود را با اطلاعات خود فعال کنید، پس از تکمیل ثبت نام، ویدیوی دلخواه خود را در پلتفرم آینت آپلود کنید و شروع به پول درآوردن کنید.

 

همچنین امکان ایجاد کانال برای شما در آینت فراهم شده است تا بتوانید به صورت اختصاصی ویدیوهای مربوط به یک موضوع خاص یا یک برند خاص را دنبال کنید یا خودتان برای یک کسب و کار یا برند کانال بسازید تا دنبال کنندگان شما بتوانند از این طریق مانند دیگر شبکه های اجتماعی، البته با امکانات بیشتر شما را پیگیری کنند.

 


در آینت مهمترین هدف ما، کسب درآمد در کنار سرگرمی برای شما می باشد. درآمد کسب شده خود را می توانید در پروفایل خود مشاهده نمایید. به پروفایل خود مراجعه کنید و در قسمت «درآمدزایی» > «بازدیدهای تبلیغات ویدیو»، از بازدیدهای تبلیغات ویدیوی خود و همچنین میزان درآمد کسب شده از آن ویدیوی خود مطلع شوید.

 

در این قسمت همچنین می توانید متوجه شوید کدام ویدیوی شما بازدید بیشتری داشته تا روند درآمدزایی خود را شتاب بخشید. برای تسویه حساب با آینت و دریافت درآمد خود نیز می بایست در قسمت «اطلاعات پرداخت»، مشخصات درخواست شده را وارد نمایید و سپس در قسمت پرداخت ها، «درخواست تسویه» را انتخاب نمایید.

 

تسویه حساب و پرداخت ها نیز هفت روز پس از اتمام ماه جاری، به صورت پایا و شتابی واریز می گردد. برای درخواست تسویه حساب حداقل می بایست ۵۰ هزار توماناز تبلیغات ویدیویی کسب کرده باشید.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۴
مینی کار