بایگانی تیر ۱۳۹۵ :: کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

معرفی کسب و کارهای اینترنتی همراه با مجموعه ای از برنامه ها ،مطالب و بازی های اندرویدی کم حجم ، مفید و جذاب

معرفی کسب و کارهای اینترنتی همراه با مجموعه ای از برنامه ها ،مطالب و بازی های اندرویدی کم حجم ، مفید و جذاب

کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

اهداف :
- معرفی برنامه ها و نرم افزارهای اندرویدی
- معرفی بازی های اندرویدی

- معرفی گوشه ای از کسب و کارهای اینترنتی مطمئن ایران و ...

تبلیغات ( کسب درآمد با میترا رنک )
آخرین نظرات
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مجله اینترنتی میترا رنک : ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

 

تیم مینی کار با توجه به توسعه ی فناوری اطلاعات در کشور و متعاقب آن ، بررسی و مطالعه ی این صنعت در کشورهای پیشرو در دنیای وب و تجارت های آنلاین به این نتیجه رسید که پتانسیلی در این صنعت وجود دارد که شاید کمتر در داخل کشور به آن پرداخته شده است.

 

" ایجاد فضایی برای حضور افراد حاضر در دنیای وب جهت انجام ایده های یکدیگر "


 در این گروه تعدادی از آنها ایده ها و پروژه هایی دارند که انجام آنها با شرایط فعلی ، نیازمند تعداد افراد زیاد و هزینه های بسیاری است و از سوی دیگر کاربران عادی اینترنت حضور دارند که می توانند با حداقل ابزار ممکن و انجام امور ساده به کسب درآمد برسند.

 

هدف مینی کار :

شما در مینی کار فضایی را تجربه خواهید کرد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۵
مینی کار

آدرس سایت مینی کار

 

 

جمع‌سپاری یا انبوه‌سپاری ( Crowdsourcing )
ترکیبی از دو کلمه جمعیت و برونسپاری به معنای برون‌سپاری به انبوه مردم است. جمع‌سپاری نوعی برون‌سپاری است ولی نه به شرکتها یا سازمانهای خاص بلکه به گروه فراوانی از افراد، این جمعیت هم شامل افراد کارآمد می‌شود و هم بی تجربه .این کار معمولاً از طریق فراخوان عمومی در اینترنت انجام می‌شود.
دلایل ظهور جمع سپاری
افراد در زمانهای فراغت یا زمانهایی که قسمتی از کارشان در نظر گرفته نمی‌شود فرصت بیشتری برای انجام کارهایی که به تولید اقتصادی و کسب درآمد منجر می‌شود پیدا می‌کنند.
یکی از مهم ترین دلایل به وجود آمدن تجارت اینترنتی جمع سپاری ایجاد نرم‌افزارهای منبع باز می‌باشد و روند رو به رشد بازار این نرم‌افزارها باعث شد که بسیاری از کارآفرینان از این مدل برای کسب و کار خویش الهام بگیرند.
در عصر حاضر دسترسی آسان به اطلاعات ، به راحتی امکانپذیر است و علاوه برآن هزینه ابزار لازم برای تولید این اطلاعات نیز رو به کاهش است.
ظهور جوامع آنلاین نیز از دلایل مهم شکل گیری تجارت اینترنتی برون سپاری می باشد که در آن جمعیتی به صورت آنلاین سازماندهی می‌گردند.

فواید جمع سپاری برای کارفرمایان :
کارفرمایان می توانند با استفاده از

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۲:۳۳
مینی کار