کسب درامد با دیدن ویدئو :: کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

معرفی کسب و کارهای اینترنتی همراه با مجموعه ای از برنامه ها ،مطالب و بازی های اندرویدی کم حجم ، مفید و جذاب

معرفی کسب و کارهای اینترنتی همراه با مجموعه ای از برنامه ها ،مطالب و بازی های اندرویدی کم حجم ، مفید و جذاب

کسب و کارهای اینترنتی با مینی کار بلاگ

اهداف :
- معرفی برنامه ها و نرم افزارهای اندرویدی
- معرفی بازی های اندرویدی

- معرفی گوشه ای از کسب و کارهای اینترنتی مطمئن ایران و ...

تبلیغات ( کسب درآمد با میترا رنک )
آخرین نظرات
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مجله اینترنتی میترا رنک : ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کسب درامد با دیدن ویدئو

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۲۶ ب.ظ

کسب درآمد با آپلود و بازدید ویدئو

 

کسب درامد با آپلود ویدئو :

 اشتراک‌گذاری ویدئو برای بسیاری از کاربران تداعی کننده یوتیوب یا آپارات است. سامانه اشتراک‌گذاری ویدئویی شبکه‌مااز یک نظر شباهت بسیار زیادی به یوتیوب دارد و آن امکان درآمدزایی اینترنتی از طریق آپلود ویدئوهای پربازدید است. درصورتی‌که ویدئوهای بارگذاری شده شما در این سامانه با بازدید و استقبال خوبی از طرف مخاطبان مواجه شود شبکه‌ما در ازای هر بازدید مبلغی را به حساب کاربری شما واریز می‌کند که پس از رسیدن به حدنصاب لازم می‌توانید آن را برداشت کنید.تا یکماه اول به ازای هر بازدید ویدئو  50 ریال و پس از آن به ازای هر بازدید 20 ریال به حساب کاربری شما افزوده میشود.

 


برای این منظور کافیست به‌صورت رایگان عضو “شبکه‌ما” شوید و پس از تکمیل اطلاعات کاربری، ویدئوهای خودتان را بارگذاری کنید. اما این همه داستان نیست، اگر می‌خواهید فیلم‌های شما پربازدید شده و برای شما درآمدزایی کند باید خودتان با اشتراک مجدد آن از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام یا سایر ابزارها مثل ایمیل به بیشتر دیده شدن آنها کمک کنید. اشتراک‌گذاری ویدئو یکی از بهترین روش‌های بازاریابی محصولات و خدمات است. شبکه‌ما می‌توانند به عنوان یک بستر پربیننده به شما کمک کند تا ارتباط و تعامل بیشتری با مشتریان خود از طریق ویدئو داشته باشید.

 

مهمترین عامل کسب درامد؛سرمایه گذاری و تلاش بی وقفه است.موفق باشید.